Интеграция на софтуерни централи в Zeron ERP

 

Интеграция на софтуерни централи в Zeron ERP

 

 

Анатолий Аврониев

Ръководител Системно програмиране,

Елит Софтуер

 

 

Интегрирането и възможността за удобна работа на ERP софтуера с телефонни централи не е от най-популярните теми и минава незабелязана за широката публика. Това обаче е от дребните удобства, които се чувстват особено много от потребителите и правят впечатление в процеса на работа.

 

В тазгодишният план за развитие на Zeron стоеше задачата за интегриране на софтуерни централи 3CX и Asterisk и в последното обновяване тази връзка вече е факт. Разработката и интеграцията отнеха малко повече от четири месеца и в края на май първите потребители започнаха работа с функционалността. В момента функционалността се ползва от пет наши клиента и общо над 80 потребителя, което и беше причината тази задача да влезе в списъка ни за разработка.

 

Какъв е принципът на действие?

Той е много прост и разбираем – на всеки от нас се е случвало да получи обаждане, при което не можеш да си спомниш кой ти звъни. Потенциален нов клиент, вече съществуващ такъв, как се казва и т.н. Когато някой работи с много клиенти е невъзможно да помни всички детайли, за всеки от тях.

 

Интеграцията на ERP софтуера с телефонната централа позволява веднага да се идентифицира обаждащият се – какъв е неговият статус, какви са били взаимоотношенията му с компанията, колко сделки е направил, в какъв период, на каква стойност и т.н., всякакви данни, които могат да се извадят от ERP системата, а там има много данни.

 

По този начин вие вече сте „въоръжени“ и пред очите ви е цялата информация, която ви е необходима, за да вземете правилно решение. Всичко това става вътре, интегрирано в ERP системата и вие имате възможност да стартирате всякакъв процес – продажба, поддръжка, консултация или каквото още ви трябва.

 

Фигура 1. Принцип на работа – входящо обаждане

 

При изходящите обаждания вие лесно можете да изберете контрагент от ERP системата и да му се обадите, като това обаждане ще сложите като стъпка/събитие във вашия процес – търговски, обслужване и т.н.

 

Друго малко, но приятно нещо е, че можете да получавате справки за това, кой ви е търсил, да видите на кого сте се обадили и на кого не сте, да връщате обратни позвънявание, какви обаждания са пропуснали и др. Функционалността и интеграцията е отлична и имате много възможности, които можем да ви обясним, ако сте заинтересуван в темата.

 

Интеграцията не е „бомбастична“ или супермодерна функционалност. Има я в ERP/CRM платформи от висок клас. Тя обаче е от тези незабележими и много полезни неща, които ви осигуряват така необходимия комфорт във всекидневната ви работа.

Стараем се да правим Zeron все по-удобен и комфортен и голяма част от нашия план за разработка се гради на това, което вие смятате за необходимо и нужно.

Виж всички новини
send request