
Zeron® Business Process Management
Управлението на бизнес процеси е основната идеология на работа на Zeron® V/4. Дейността на фирмата се разделя на отделни бизнес процеси, като всеки процес има собствена диаграма на задачите, които трябва да се изпълнят. Всяка задача има своя независима цел но обединени в бизнес процес задачите работят заедно за постигането на целта на целия процес подобно на блокчетата в конструктурите тип Lego®. Всяка задача има отговорни служители и краен срок за изпълнение. Всеки оператор има централен екран показващ всички задачи от всички бизнес процеси, по които той има отговорности, съответно с крайните срокове за изпълнението им. Задачите се показват на операторите и във вид на работен календар. Управлението на бизнес процесите обхваща не само стандартните за ERP системата задачи като фактуриране, плащане и т.н. но и типични CRM задачи като телефонни разговори, имейли, формуляри (попълване на договори и бланки), показване към потребителя на инструкции за работа в реално време и т.н. Тоест бизнес процесите могат да обхванат всеки един аспект на работата на Вашите служители и съответно по-късно всеки един аспект от работата на служителите може да бъде проследен: какво са свършили, кога са го свършили, какви решения са взели, закъснявали ли са извън поставените срокове и още много други.
За разлика от други конкурентни продукти на пазара Zeron® V/4 се настройва към процесите на Вашата компания, а не обратното. При промяна на процеса, можете да промените софтуера, с едно движение на мишката, без загуба на време и средства.
-
Интегрирана ВРМ система
Обикновенно BPM и ERP системите са отделни и трудно се интегрират. При Zeron® V/4 BPM и ERP възможностите са напълно интегрирани в един продукт, което го слага в една категория с най-мощните конкуренти на пазара но при много по-достъпни цени.
-
Бизнес процеси по стандарт
Zeron® V/4 подържа диаграмите на бизнес процесите си по стандарта "Business Process Model and Notation 2.0"® на американската организация "Object Management Group"®. Стандарт, който унифицира изобразяването и логиката в различните организации.
-
Внедряване спрямо изискванията на клиента
По време на внедряването ние заедно с Вас ще „нарисуваме” диаграмите на всички процеси, които се изпълняват във Вашата фирма. По този начин идеите на ръководството за политиката на работа във фирмата ще имат директно графично изразяване.
-
Изпълнение на бизнес процесите във времето
Цялото изпълнение на бизнес процесите може да бъде проследено и анализирано във времето. Работата с бизнес процеси изключително улеснява коректното разработване, внедряване и управление на система по качеството съгласно ISO (Международни стандарти).
- Търговски процес
-
Контакт с потенциален клиент -
не е ясно не да
Потвърдена сделка? Поръчка от клиент -
Изпълнение на поръчка -
Стокова продажба -
Осчетоводяване стоково изписване -
Фактура за продажба -
Осчетоводяване продажба -
Осчетоводяване фактура за продажба -
Изпращане на е-mail с отпечатъка на фактурата за продажба до клиент -
План за плащане -
E-mail с уведомление на клиента, че закъснява
Уведомление, че плащането на клиента закъснява
- ERP ERP означава Enterprise Resource Planning (Планиране Ресурсите на Предприятието). ERP интегрират всички процеси в едно цяло. Те използват единна база данни за всичките си модули.
- CRM "Управление на взаимоотношения с клиенти" е приложение, чрез което се автоматизират бизнес процесите свързани с продажби, маркетинг, обслужване и поддръжка на клиентите, намиране на нови клиенти и следпродажбеното им обслужване.
- BI "Бизнес изследване и анализи" е система от специални видове справки, предназначени за анализи чрез задаване на въпроси и получаване на отговори. BI справките показват информацията триизмерно във вид на куб с разрези и сечения.