Интеграция на мейл клиент в Zeron ERP
Емил Китанов
Старши ERP консултант,
Елит Софтуер
Плановете за развитие на софтуера ни обикновено се състоят от два компонента – задачи, които са от стратегическо значение за продукта и такива, които идват по заявки и запитвания на клиенти. Когато се съберат достатъчно запитвания и видим че на много клиенти е необходима дадена функционалност, тогава тя влиза като задача за бъдещите разработки на Zeron ERP.
Възможността да се получават мейли, директно в Zeron съществува отдавна, но имаше необходимост функционалността да бъде разширена и интегрирана повече в системата. Подобни детайли във възможностите на ERP платформите отличават софтуера от висок клас, в който винаги имате внимание към детайла и удобството на работа.
През месец май пуснахме обновление на Zeron, в който бе доработена и усъвършенствана интеграцията на мейл клиента, която ни отне 8-9 месеца и успешно завърши.
Какво имат потребителите ни в резултат на това обновление?
- Изцяло интегриран мейл клиент.
- Спам филтри и селектиране на трафик.
- Комуникацията отговаря на всички стандарти за сигурност.
- От един мейл може да стартирате процес (продажба, обслужване и т.н.).
- Можете да синхронизирате няколко мейл акаунта.
- Комуникацията от електронните съобщения се вижда в ВРМ(Бизнес процес мениджмънт) – от първи контакт до края, и изобщо целият процес (какъвто и да е той).
- Zeron автоматично разпознава мейлите от контрагенти или ти дава възможност да създадеш такъв.
- Пълна възможност за въвеждане на контактна информация за контрагента.
Важно за нашите бъдещи потребители
Интересното за бъдещите ни клиенти и потребители е, че с последните нововъведения в програмата ние постигаме така нареченият „Златен стандарт“ в ERP системите – един потребител, един компютър, една програма.
Това дава изключително удобство при ползването – имате една програма, а не две, три, пет, които не работят в синхрон. Имате голяма ефективност на работата – всичко е познато за потребителя и той не се затруднява да работи с една програма (след като свикне с нея). Удобството на работещите и технологичното време, за дадена операция е подценяван, но важен аспект на професионалната ERP система. Най-накрая идва и бюджетната ефективност и полза. Купувате (или ползвате под наем) един софтуер, вместо няколко, което се отразява и в по-ниски разходи за поддръжка.
Не е възможно в една малка статия да изброим и обясним всички аспекти, които биха ви интересували в нашата ERP система, но ще ни бъде приятно ако успеем да ги коментираме с всички вас, които имате необходимост от подобна система във всекидневната си работа.